Lite update om vad jag haft för mig när jag inte bloggat

jag har hunnit ge mig själv förbud mot allt som skadar mitt hår, förutom schampoo.
Saken är den att mitt hår har börjat gå av som tusan, då menar jag inte korta hårstrån utan jag märkte att det hade gått av somfan på ett ställe och därför vågar inte jag platta mitt hår, ha hårspray, färga eller ha det uppsatt.
Ska köpa en hårmask och en hårinpackning när jag får pengar, så hjälper jag det på traven lite haha.

hade också min sista praktikdag idag, så himla tråkigt.. Kommer verkligen sakna mina handledare!
Blev helt ställd när dom gav mig en presentkort på 200 kr. Dom har alltså lagt 100 kronor var av sina egna pengar för att köpa något till mig?!
Fick dåligt samvete för jag hade ju inte köpt något till dom.. Men ska köpa en blomma och gå dit och lämna den. Har aldrig trivts så bra på en praktik, har inte varit hemma någonting även fast jag varit sjuk.
Kommer sakna dom sååå mycket. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback