Det går bra nu

Eller???
Inte sådär överdrivet bra med bloggen iallafall...
Har faktiskt inte haft lust att blogga och datorn åker inte upp sådär överdrivet ofta, mest för att det är drygt att ladda den och sen för att jag har allt jag behöver på mobilen.
Men kan ändå dra en kort sammanfattning om vad som hänt sen senast!
 
Den 10:e augusti gifte sig min mamma, vigseln var jättefin och brudparet också såklart!
Det serverades god mat och till det fick man antingen dricka läsk eller öl/vin, jag valde att dricka läsk eftersom att jag tog på mig ansvaret att kolla barnen så att mamma slapp göra det på sin bröllopsdag.
Men på kvällen när barnen hade lugnat sig lite och för det mesta höll sig inomhus så tog jag faktiskt en öl och 2 glas vin.
Det var alldeles lagom för mig, gillar inte att bli full och det blev jag ju inte heller!
 
Sen har jag faktiskt inte gjort så mycket mer, har sovit över hos mina kusiner, min morbror + hans 2 små prinsessor har varit här och jag har väl bara tagit det lugnt.
 
Såhär såg jag ut på bröllopet, sminkade mig inte överdrivet mycket, hade en grön klänning och nagellacket tog jag bort sen haha ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback