trött

Jag blir totalt slutkörd av att gå i skolan, helt sjukt. 
Även dom dagarna vi slutar tidigt är jag sjukligt trött på, men jag antar att det är så nu i början!
Vi har iallafall fått lite dagar som vi inte har skola på, eller ja vissa lektioner som fallit bort oså.
Som nästa och nästnästa tisdag börjar jag runt 12, sen nästa fredag börjar jag 9.
Jaja, det blir nog bra det med.
 
Idag var jag med min moster på hennes sista ultraljud, hon väntar ju tvillingar!
Det var riktigt coolt att se dom små och höra deras hjärtslag, längtar så tills dom kommer <3
Åkte hem runt 4 och käkade och städade på mitt rum, så nu är det fräscht där också.
Ska ta ett bad lite senare ikväll och bara varva ner, lägga mig i tid och vakna pigg och utvilad imorgon (hah, never gonna happen...)
 
Vi hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback