De senaste dagarna

Igår var jag ute i solen hela dagen, solade och hade det allmänt bra.
Hade på mig linne en liten stund på morgonen men det funkade ju inte länge.
Tog på mig bikini överdel och ett par avklippta tights som numera är som cykelbyxor och även det var lite för varmt!
Sen på kvällen flög det in en liten fågel i fönstret, men han klarade sig och hoppade iväg efter en stund. Men söt var han!

Tog en dusch på kvällen och ni anar inte hur skönt det var!
Nästa gång jag ska ha hårinpackning i håret (om 4 dagar,använder inte det varje gång jag tvättar håret) så ska jag låta det vara i lite längre, typ 30 minuter så att det verkligen sugs in i håret haha.

Idag har jag bara tagit det lugnt och min tanke är att fortsätta med det, inte orkat sola någonting idag men det tar jag igen imorgon!
Har nämligen blivit förkyld och är seg så passar på att ta en vilodag.
ska även börja gå ut att gå snart också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback