Fint väder, fin helg

Igår spenderade jag min dag på det bästa sättet jag kunde med extrem mensvärk och halvdåligt humör!

Jag, mamsen och småsyskonen gick upp till min moster och väl där drack vi lite kaffe, barnen åt glass och jag smorde in mig med hawaiian tropic olja. älskar den oljan!
Sen efter några timmar tog vi med oss moster och kusinerna ner till macken, där barnen skulle få köpa lite fredagsmys!

Gick upp till moster ytterligare en gång på kvällen, fick massage på deras massagebord och gud vilken skillnad det är i min rygg nu. Känns så skönt.

Imorse väckte mamsen mig och sa att dom skulle åka in till stan och kolla efter bröllopskläder eftersom mamma och fred gifter sig snart.
Så jag gick upp och diskade upp disken, sen åt jag frukost och diskade ytterligare en gång haha.
Nu sitter jag här och kollar mina småsyskon.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback