Lite ändringar, som ni ser

Jag är en jävel på att tröttna på mina bloggdesigner osv, brukar iofs ha samma design rätt länge nu för tiden.
Dels för det är sjukt jobbigt att hålla på med header och hela köret och dels för att jag inte varit den bästa bloggerskan på ett tag.
 
Jaja, denna gången körde jag på en färdigdesign och så får det vara nu tills jag har orken att göra en egen.
 
Har inte gjort alls mycket idag, var och handlade åt mamma för hon är sjuk (jag börjar också bli sjuk) sen har jag mest busat med dom små, eller ja dom har retat upp mig mest hela dagen haha.
Älskar dom över allt annat oavsett om dom är jävliga ibland!
 
Men vi hörs lite senare hörrni!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback