Torsdag

Ska strax ta en dusch, har varit så varmt idag så att fräscha till sig lite är ju inte fel!
Sen måste jag ta en massa hårinpackning i mitt hår, vill inte riskera att det går av allt för mycket när jag startar projekt go blond hehe..
 
Japp ni läste rätt, mitt hår har nu fått vila ifrån allt som heter hårfärg i cirka 5(!!!) månader.
Har inte plattat det sen skolavslutningen och ja, bara låtit det vara helt enkelt.
Det borde må bättre, men ärligt talat så tycker jag att det känns och ser ut att vara ännu slitnare?!
 
Kanske bara är jag.. jag vet inte haha.
Nä, nu ska jag ställa mig i en dusch!
 
Bild 1: Minigolf på bolmsö
Bild 2: Påväg hem från badplatsen igår
Bild 3: Min fina lilla katt
 
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback