Inaktiv

Hur mår ni?
Jag har inte bloggat på ett tag pga lite jobbiga saker som hänt, dock inget jag kan skriva ut på internet.
Har inte mått världsbäst med tanke på det som hänt så därför har jag tagit avstånd från internet överhuvudtaget, jag har bara hängt på twitter och lite på instagram.
 
Men nu är jag tillbaka på banan igen och är bloggsugen som aldrig förr!
Tänker inte lova bättre uppdatering, för det vet jag inte om jag kan hålla. Jag ska försöka uppdatera bättre.
 
Flyttar om en vecka och har inte ens packat en hel låda än, men ska ta tag i det idag.
Visste ni att jag ska flytta ens? jag tror inte det..
Alltså, det är inte bara jag som flyttar, hela familjen flyttar ju såklart!

Nej, nu ska jag ta tag i lite saker och så får vi se om vi hörs lite senare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback