Midsommar

Då var midsommar-firandet avklarat för i år!
Tänk att nästa år vid den här tiden så har jag tagit studenten och ska bli vuxen, på riktigt!

Jag ska skaffa jobb, eget boende och klara mig helt ensam utan mammas hjälp. Hur ska det gå?
Fast jag kan nästan lova att jag kommer bo hemma ett bra tag efter studenten, iallafall tills man fått ett jobb man kan klara sig på.
 
Igår iallafall, vi hade ''hela'' släkten här, eller ja min släkt är ju så stor så det var bara den närmsta släkten.
Åt som en jagvetintevad och sen blev jag trött haha, drack ett glas vin och det räckte gott och väl.
Jag är inte så mycket för alkohol, har ingen aning om varför men det är så iallafall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback