Tillbaka igen!

Hej hemskt mycket hej!
Det var ett tag sedan jag bloggade nu, ja vad har jag gjort egentligen?!
Det kommer jag knappt ihåg om jag ska vara ärligt.
 
Sommarlovet började igår, väldigt skönt eftersom jag varit så stressad nu sista tiden i skolan.
Dom flesta festade, men det gjorde inte jag!
Jag och Maria hade spelkväll, vi spelade super nintendo och gud vad roligt det var.
Sen spelade vi även lite wii fit, och wii super mario bros!
 
Jag gick upp runt 10 idag och sen kom Maria hit vid 1-2 någongång!
Hon var här hela dagen, sen gick jag hem till henne klockan 9 ungefär.
Alltså hon bor ungefär 3 minuter ifrån mig, så vi umgås väl nästan hela tiden!
 
Imorgon ska jag faktiskt ta tag i all tvätt som ligger på mitt golv, städa och även duscha! Intressant liv?!
 
Såhär såg jag ut på skolavslutningen:
Man kan inte alltid vara seriösa haha, detta är jag och Maria!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback