Dåligt.

Jag har faktiskt inte hunnit blogga idag, har varit supertrött och på lite halvkasst humör.
Vaknade typ en gång i timman inatt av att jag frös eller hade förjävla ont så det var väl inte det roligaste, men jag hoppas jag får sova lite bättre inatt.
 
Annars så har jag för det mesta bara busat med mina småsyskon och spenderat tid ihop med familjen idag, det behövs det med.
Drack te med mamma innan, ja vi gör ju det varje kväll så det är inte direkt nått ovanligt.
Sen hängde jag med henne upp och kollade på geordie shore och nu är jag här igen haha.
 
Ska gå ut och röka strax (OHNO she did not just write that!!), men nej jag har inte lyckats sluta än. HATA PÅ BITCHES! 
Sen ska jag lägga mig i sängen, försöka väcka någon som kan smsa med mig och sen förhoppningsvis somna och sova hela natten.

Hoppas ni sover gott!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback