Är det bara jag som tror att det är lördag?

Gick upp imorses och tänkte ''Fan vad helgerna går snabbt, imorgon är det redan söndag igen..''
Sen insåg jag att det bara var torsdag och jag kunde pusta ut.
 
Har precis fixat ögonbrynen, noppat och färgat.
Eller det var min syster som fixade dom eftersom jag aldrig någonsin har fixat mina ögonbryn själv..
Nu syns dom och jag kan nu gå osminkad utan att det ser ut som att mina ögonbryn trillat av.
Har jätteblonda ögonbryn nämligen, kan vara bra ibland för då syns det ju inte när jag inte fixat dom ;)
 
Det enda som står på mitt schema idag är att ta det lugnt, kolla på någon film och bara vara.
(Ska ta nya bilder någondag med, lovar.)
 
Hur ser eran torsdag ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback