Hej från världens sämsta bloggerska

Okej, kanske inte världens sämsta. Vet några stycken som är rätt mycket sämre på att uppdatera än vad jag är.
No names needed. ;)
 

Jag försöker blogga så mycket jag kan, men tiden räcker ju inte alltid till. Lame ursäkt men jaja!
Vill inte ta en bild osminkad och bah '' chacha bloggen nu sitter jag här ful som fan och skrämmer slag på er lite''
Sen vet jag inte riktigt vad jag ska blogga om, jag gillar smink och kläder och allt detdär som tjejer gillar.
Men jag själv tycker att såna bloggar är svintråkiga att läsa, då kollar jag hellre videos på youtube.
 
Ska gå och lägga mig strax, har haft huvudvärk hela dagen och det tar på krafterna ska ni veta!
Vågar dock inte gå ut att röka för denna jäveln bor utanför våran dörr:
SÅ JÄVLA ÄCKLIG!!
S
Over and out / tjejensomvillvarablondigen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback