Jag lärde mig att änglar bara finns i snö

Fredagkvällnatt.

Tiden går så himla snabbt, vet knappt in och ut längre.
Det jag vet är att skolan kan suga en stor en, särbehandling är väldigt populärt på min skola förstår ni!
Så när en lärare inte gillar en så får man fan se upp med betygen, tråkigt att det ska vara så för jag har bättrat mig så himla mycket.
Jag är fortfarande sjuk, men går och kämpar i skolan ändå. Vad får jag ut av det? inte ett jävla piss. Jävla skitskola, så skönt att det bara är ett år kvar av skiten iallafall.
 
Förlåt, men jag blir så himla arg på sånthär. För jag är inte sån som är kaxig mot lärare och jag vet faktiskt inte varför dom har så mycket emot mig.

Jaja, solade innan iallafall. Dom hade nog bytt rör i solariumet för det tog bättre än vanligt!
Så himla skönt haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback