snart äre freeeedag

Idag är jag ledig, oerhört skönt.
Ska åka in till stan en sväng sen, jag och mamma ska sola tänkte vi! Var ett tag sen nu och jag är vitare än snö (känns det som).
Jag klarar knappt av att sola utomhus, för det första så blåser det alltid och sen är det småkryp ute och jag är ju rädd för alla småkryp, spindlar, myror och getingar är dock värst. uuh..

Måste även göra klart min inlämning, har bara en kvar och betygen sätts nästa vecka! Stress stress stress.
Nejmen, bara jag sätter mig ner och gör den så kommer det gå! Har ju även hela helgen på mig och behöver inte göra hela eftersom jag redan är godkänd i vissa delar som har med uppgiften att göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback