Söndag igen då va

Först ska jag berätta varför jag inte har bloggat.
Orsaken är att jag har pluggat som en idiot, jag skojjar inte. Har nog aldrig pluggat såhär mycket i hela mitt liv.
Men eftersom jag vill ha minst E i allt när jag tar studenten så har jag tillochmed plugg att göra i sommar. (ska tenta upp en kurs)

Men i fredags var jag och min familj hos min moster, vi solade och hoppade studsmatta. Var i blidsberg och åt mjukglass osv.
Igår pluggade jag mest, satt ute lite och ja somsagt pluggade mest.
Idag då? 
Dom vanliga söndags''sysslorna'' ska göras, städa upp på rummet, damma,dammsuga,skura och byta sängkläder, sen ska det slängas in lite tvätt om en stund och sen efter jag har städat ska jag duscha och bara bli fräsch igen haha.
 
Väntar dock på ett samtal från Linéa. 
Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback