en liten förklaring

Har inte bloggat på några dagar jag vet, men har supermycket att göra i skolan nu så jag hoppas ni har förståelse för det.

jag är så stressad så jag vet inte vart jag ska ta vägen, känns som att pluggberget bara växer och växer och jag står kvar på samma plats och trampar.
Denna månaden är väldigt hektisk och jag måste prioritera rätt saker.

Bloggen finns alltid här, men frågan är om ni gör det? Med det menar jag att jag kommer inte hinna blogga så bra denna månaden och jag lägger bloggen på is ett tag.. Inget kul beslut då jag älskar att blogga, men tiden räcker tyvärr inte till.

Ska försöka slänga upp några inlägg i helgen iallafall och försöka fixa några tidsinställda mellan allt det jobbiga pluggandet.
Vi hörs när vi hörs, nu ska jag försöka få lite sömn. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback