Tillbaka

Ja, för ett litet tag iallafall. Vet inte hur många dagar det hinner gå innan min hjärna är kaos igen, men det märks.
Just nu är det liksom hyffsat lugnt i skolan, kanske för att min hjärna stängt av så att jag inte håller koll på vad som ska göras?
 
Nästa vecka ska jag iallafall göra ett (kanske två) prov och veckan efter det har jag ett prov till.
Men prövningen som jag pratat om att jag ska göra, den blir det ingenting av då jag igår pratade med läraren som har hand om det och han sa att jag inte står med på någon lista för varken 26:e november eller 3:e december.
Så det var bara att pallra sig ner och prata med hon som tog hand om min ''ansökan'' och då hade hon glömt av att sätta in mig i en lista.
Slutade med att jag tog tillbaka pengarna jag betalat för det och struntar i att göra det då jag måste vänta tills i vår och jag har redan väntat sen före sommarlovet.
Hej virrig personal!
 
Förresten... igår så fick jag ont på högra sidan av huvudet typ precis bakom örat, det gör inte ont hela tiden men om det kommer typ "oförberedda" ljud eller någon går förbi så bara det blixtrar till på det stället och gör jätteont i bara några sekunder och sen försvinner det. någon som vet vad det är eller vad det beror på?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback