Dag 1. Lägg upp en bild på dig själv + 10 fakta

  1. Jag har världens finaste familj.
  2. Egentligen skulle jag ha hetat antingen My eller Bianca, men det blev Fanny.
  3. Min storasyster Paula bestämde mitt namn, efter Fanny i änglagård (hon tyckte att hon var så vacker)
  4. Jag har rökt i 4½ år.
  5. Jag har aldrig varit utanför norden.
  6. Mitt hår har inte blivit färgat på 7 hela månader.
  7. Jag har svårt för att lita på människor, det tar flera år. 
  8. Jag har svårt för kärlek, vågar inte och vill inte bli kär. 
  9. Höll på att sumpa skolan i 8:an för att jag mådde grymt dåligt och därför umgicks med fel människor.
  10. Jag älskar tatueringar och piercingar, jag vill pryda min kropp med fin konst och fina smycken. Just nu har jag bara en piercing, men jag har haft en off center labret i underläppen som jag planerat att göra om senare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback