Dag 14. Gamla bilder på mig.

<p><span style="font-size: medium;">Give it to me baby liike boom, boom, boom<br />
I like the way you touch me there<br />
I like the way&nbsp;you pull my hair<br /></span></p>
<p><span style="font-size: small;">Niis&amp;fannii i ett skåp kan bli väldigt galet,varmt&amp;roligt!</span></p>
<p><span style="font-size: small;"><span style="font-size: small;"><span style="font-family: trebuchet ms, geneva;">ja visst jag är väldigt smal och<br />
kort är inte som dom flesta,<br />
Jag är liten men har mycket att älska,<br />
det har du lärt mig när du möter mina läppar,<br />
och när du blir förvånad att min lilla kropp har ett sånt stort hjärta<br />
<br />
..</span></span><br />
baby you're all that I need.</span></p>
<br />
<br /><p><span style="font-size: small;">there's a story about a girl<br />
she's so sad and so mad at the world<br />
but she hides it<br />
she prays for true love<br />
peace in every soul on earth<br />
no she can't deny it<br />
over and over again<br />
wondering when all this sadness will end<br />
things can change but the past still remains</span></p>
<p><span style="font-size: small;">jag var snygg förra sommaren.</span></p>
<span style="font-size: small;">Om livet rasar ner och om ingen finns till hands så kan jag lova dig</span><br />
<span style="font-size: small;">att jag kommer vara där och ta balans.</span><br />
<span style="font-size: small;">Klättra över taken som är flera tusen mil.</span><p><span style="font-family: book antiqua,palatino;"><span style="font-size: small;">jag har också varit liten och söt.</span></span></p>
<br />
<p><span style="font-family: book antiqua,palatino;"><span style="font-size: small;">saknar dendära dumma tröjan så grymt mycket också.<i><br /></i></span></span></p>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback