Dag 3. Mitt drömresemål.

Jag kan inte skriva om bara ett drömresemål.
Har några stycken faktiskt.
 
Det första stället jag vill resa till är:
London.
Jag har velat resa till London i flera år, tänk er att gå till Madame tussauds eller bara gå på stan och shoppa.
Jag vet inte riktigt vad det är som lockar mig till London, men någon dag ska jag dit. 
 
Drömresemål numero dos är:
Hawaii.
Jag tror att nästan alla vill åka till Hawaii.
Anledningen till varför jag vill åka dit är för att det verkar vara så lugnt och skönt, bara ligga och sola hela dagarna och bada i turkost hav.

Jag har massor med ställen jag vill resa till.
Jag vill åka till magaluf och jobba en sommar och det är ju inte så konstigt för det vill ju alla iprincip.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback