Lördag

Denna dagen bjöd på något annat än att bara sitta hemma och glo.
Det är nämligen så att idag var jag, syrran och viktor bjudna på kalas, 30 års kalas för min och paulas ''styvmamma'' (hon och pappa har gått isär men hon kommer alltid vara min extra-mamma och har föralltid en stor plats i mitt hjärta!)
Har inte träffat henne eller mina småsyskon (på pappas sida) på 3 och ett halvt år så det var på tiden. dom bor ju i skåne.
 
Vi blev hämtade här klockan 11 och påbörjade resan mot skene, fick så mycket flashbacks när man åkte förbi vissa ställen..
Kalaset var hos Thereses bror som bor där.
Therese visste inte om att vi skulle komma då det var hennes syster som bjöd in oss, som en överraskning.
Hon blev rejält överraskad och glad och jag var så glad och det kändes så skönt att få ge henne en kram igen.

Mina småsyskon kom en stund senare och Annie hoppade direkt upp i mitt knä och ville inte släppa taget om mig på hela dagen ungefär, och ska jag vara helt ärlig så ville jag inte släppa henne heller.
Hon var typ 6-7 år när vi sågs senast och nu helt plötsligt 10 år.
John var lite mer blyg, då han bara var 2 år senast vi sågs, han hade också feber så då förstår man ju att man kanske inte orkar så mycket.
Men efter en alvedon kom han också upp mellan mig och Paula och spelade lite minecraft! 
 
Saknar redan allihopa, det får inte gå såhär lång tid tills nästa gång jag träffar dom.
Annie var så lik mig och paula i sättet, envis,tyken och kunde inte sluta prata som mig och lillgammal som Paula.
 
Jag saknar er hela tiden och tänker på er varje dag, jag älskar er så mycket så det går inte sätta ord på hur mycket.
Min andra mamma Therese, min finafina Annie och min tuffing John!
Åh gud, börjar nästan gråta av att kolla på bilden. 
Älskar er så himla mycket, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback