Tråkig jävel

Därför tänkte jag att ni skulle få reda på lite mer om mig genom denna listan! 
Första ''delen'' får ni imorgon.
 
  • Dag 1. Lägg upp en bild på dig själv + 10 fakta
  • Dag 2. Berätta om en person som haft stor påverkan till vem du är idag.
  • Dag 3. Mitt drömresemål.
  • Dag 4. Såhär ser jag på mig själv.
  • Dag 5. Berätta om ett tillfälle du skulle vilja uppleva igen.
  • Dag 6. En sak jag älskar från min garderob.
  • Dag 7. Min närmsta vänner.
  • Dag 8. Sporter jag gått på genom tiderna
  • Dag 9. Mitt största intresse
  • Dag 10. Det här får mig att må bra
  • Dag 11. Betydelsen/Anledningen till mitt bloggnamn
  • Dag 12. Något jag ångrar.
  • Dag 13. Något jag måste hinna innan jag dör.
  • Dag 14. Gamla bilder på mig.
  • Dag 15. En bild på mig och min bästa vän/vänner.
  • Dag 16. En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
  • Dag 17. Mina mellannamn och vad jag tycker om dem.
  • Dag 18. En låt som får mig att gråta.
  • Dag 19. Det bästa TV/Dataspel jag någonsin spelat.
  • Dag 20. Alla mina hårfärger.
  • Dag 21. Min favoritplats.
  • Dag 22. Något jag förut hatade men lärt mig att älska.
  • Dag 23. Något jag inte klarar mig utan.
  • Dag 24. Min tro om vad som händer efter döden.
  • Dag 25. En låt som alltid får mig att må bra.
  • Dag 26. Någon jag vill byta liv med för en dag & varför.
  • Dag 27. Någon jag älskar.
  • Dag 28. Något som gör mitt liv värt att leva.
  • Dag 29. Största rädslan.
  • Dag 30. Berätta om ett minne från en resa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback