''vuxen''

Som jag längtat... och i måndags var det dags att bli vuxen, eller ja jag har numera eget ansvar, jag kan antingen fucka upp allting eller försöka lära mig vuxensaker.
Tror jag väljer det senare alternativet faktiskt.
 
Hade en helt underbar dag, jag slutade 10 över 4 och åkte hem.
Väl hemma möttes jag av min moster och hennes familj, syrran och viktor och såklart mamma, Fred, Sandy, Lily och Sebastian.
Fick inte sådär jättemycket, men är det viktigt att få mycket saker?
Jag fick en del skämtsaker av Pia, utav morsan fick jag trisslotter (hon har inte köpt min ''riktiga'' present än) vann dock bara 30 kronor, men kanske ska ta en ny lott och hoppas på 1 miljon x2?!
Av Paula och Viktor fick jag ett Lil Wayne linne. Så fint.
 
I tisdags fick jag min present av min bästa vän också, hon sa ''alltså jag har inte köpt nått dyrt'' och så hade hon köpt one direction parfymen till mig.. världens bästa  vän ♥ Den luktar såååå gott.

Tårtorna, mmmh så goda.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback