Förlåt för min frånvaro

Men min ursäkt är att jag har haft plugg som faktiskt går före bloggen.
Igår hade jag prov i samhällskunskapen, demokrati var handlade det om. 
Var sån lättnad när jag fick reda på att jag klarade provet!! 
Igår och idag har jag suttit och gjort en inlämning i svenska 3, jag hoppas den blev bra iallafall.
 
Ska strax gå och ta en dusch och börja förbereda mig inför kvällen, fast måste gå bort till min syster och hämta min väska som jag glömde där tidigare idag. Tankspridd?! neeejdå..
Imorgon har jag ju inte sovmorgon som jag haft nu dom 2 senaste dagarna, utan jag börjar tidigt men jag slutar även tidigt. Hinner med bussen som går klockan 2 och sen är det bara en dag kvar och den dagen går ju supersnabbt med tanke på att jag slutar 20 över 11 då.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback