börjar om

Inte för att det är ett nytt år, utan för att denna bloggen har blivit så himla tråkig.
jag har funderat över att byta bloggportal, till forme men den kändes inte riktigt super då den inte har någon bloggapp ännu.

Så ni får stå ut med mig här ett tag till och nu ska jag försöka blogga bättre, har lite planer för att förbättra bloggen men det är ingenting jag delar med mig utav förrän jag är 100 säker på att det blir av.

Ska göra en års-resumé och även berätta om nyår när jag skriver från datorn senare ikväll!
En tråkig sak är att min mobil har börjat krångla, har inte ens haft den i ett år men ändå så startar den om sig upp mot 20 gånger per dag om jag inte laddar den när den är under 40% vilket resulterar i att jag får ha den i laddaren för det mesta!
Jag har ställt in siktet på en ny, men när den blir min får vi se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback