helgerna går för fort

Man hinner inte med det man vill hinna med och man ligger/sitter som en säck potatis framför datorn eller tvn hela helgen utan att riktigt tänka på att dagarna går otroligt fort.
Vissa kanske väljer att festa och ägnar då dagen efter till att må dåligt, sova och äta.

Jag tänker iallafall börja få ut mer utav mina helger, min fria tid genom att umgås med folk jag tycker om och njuta av att leva.
Jag är så instängd i min egna lilla bubbla och glömmer av att det finns en värld utanför. Jag behöver en förändring, lära känna nya människor utanför denna kommunen.

I sommar tar jag studenten och jag är säker på att denna sommaren kommer bli den bästa, jag ska göra den bäst. Jag vill jobba men ändå ha tid att åka runt i olika svenska städer och ha semester, träffa fina människor och ja, bara leva.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback