1 vecka sedan

Jag är ju urkass på att blogga nu för tiden.
Saken är den att jag har hur mycket som helst att blogga om, men orken finns inte där. Det är någonting som tar emot varje gång jag ska sätta mig ner och skriva. Jag vet inte vad men någonting är det.
 
I fredags fick jag en e-cigg utav min vargpappa, eller ja Mats som han heter. Jag har funderat länge på att skaffa en då jag faktiskt vill sluta röka men inte har motivationen, så det här var nog det bästa jag fått.
Från att ha rökt mellan ett halvt till ett paket cigg om dagen så röker jag nu mellan 4-5 cigg om dagen, det är sjukt stor skillnad.
Jag ska visa alla att jag klarar detta, jag vet massor med folk som inte tror ett skit på att jag någonsin kommer bli rökfri, men ni får helt enkelt se själva.
Jag slipper få i mig massa farliga saker såsom tjära och kolmonoxid, mina lungor mår bättre och man får röka e-ciggen inomhus då det bara är vattenånga.
Min vargpappa är bäst och det vet han redan.♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback