Duktig

Jag trodde aldrig att jag skulle minska på mitt rökande, alltså det fanns inte i min värld.
Men så fick jag den här e-ciggen och jag minskade automatiskt, dels för att varenda gång jag röker en vanlig cigg så tänker jag på att äckel som är där i och dels för att jag har nikotin i e-ciggen.
 
Jag köpte cigg senast i lördags och utav det paketet har jag 5½ cigg kvar, jag brukade köpa cigg varannan dag så hur mycket pengar jag har sparat kan ni ju lista ut själva.
 
En sak jag har märkt genom att minska ner på cigaretter är faktiskt min hy, alltså visste ju vad cigaretter gör med hud och hår innan.
Jag har fått fin hy, eller ja det kanske är att överdriva för har ju fortfarande finnar lite här och där men det är inte alls lika illa som innan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback